Am ales un castigator

Castigatorul este:

bogdanBC

Buna ziua ,sunt din judetul bacau si am 17 ani am 30 de voiajori toi achizitionati de la unii crescatori mai experimentati dar nu cu banner_donatierezultate as fi foarte bucuros daca mi-ati oferi cadou si mie un porumbel,voi avea grija de el din tot sufletu la fel cum am grija de toti,nr de telefon 0768222026,emai:bogdanpantelimon934@yahoo.com,imagini pe http://bogdanBC.sunphoto.ro

Dupa cum stiti si ati citit regulamentul, castigatorul este rugat ca in termen de 3 zile sa ma contacteze pentru ai trimite porumbelul. In caz contrar, va pierde porumbelul castigat.

 

Domnule BogdanBC asteptam sa ne suni in termen de 3 zile.

 

Felicitari 

Categorii: anunturi administrative | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Am ales un castigator

  1. da nici macar nu are poze cu voliera

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

