Donatii

Incepand cu luna august, intre 1 si 15 ale lunii, voi atasa un pui din crescatoria mea care va fi donat unui incepator. Trebuie mentionat ca din numerosii columbofili care si-au anuntat prezenta, doar unul singur se incadreaza in cele scrise in regulament. De aceea, voi sterge toate comentariile atasate  care nu sunt incadrate in regulament.

Regulament de participare

Conditii de participare:

  1. Columbofilul sa fie inscris in cadrul unei asociatii columbofilebanner_donatie
  2. Sa aibe sub 18 ani
  3. Sa creasca porumbei intr-o porumbarie cu conditii minime de trai

Regulament de participare

Doritorii vor afisa la comentarii:

  • numele complet
  • numarul  de telefon 
  • pagina de internet unde sa aibe prezentata crescatoria

Atentie!!!!!

 

  • Voi anunta cu 7 zile inainte porumbelul pus spre donatie
  • Concursul va tine 7 zile
  • Castigatorul va fi anuntat pe site si este obligatia  lui sa ma contacteze in 3 zile de la anuntarea castigatorului,
  • Daca nu va suna in primele 3 zile, va pierde porumbelul castigat
Categorii: anunturi administrative | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Donatii

  1. numele complet : Badea Valentin Robert
    numarul de telefon : 0764845103
    pagina de internet unde sa aibe prezentata crescatoria: http://www.youtube.com/watch?v=QsDkYxpIuZc daca nu este bine pot sa fac si poze la crescatorie este modesta dar este buna pt inceput sunt inscris impreuna cu varul meu la asociatia porumbelul calator giurgiu am 17 ani tot ce vedeti acolo sunt doar pui de anul acesta cu o exceptie sau 2 chiar acesta este primul nostru an in asociatia giurgiu am inceput cu un numeric de 16 porumbei si am ramas doar cu 1 si incercam sa reconstruim lotul cu pui pe care am reusit sa ii strangem de la cateva cunostinte cred k acest pui de la dumneavoastra ne-ar ajuta foarte mult in caz ca nu am pus ceva bine va rog sa imi spuneti

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

