In vizita la Tertes Mihai-Suceava

In vizita la Tertes Mihai – Suceava

Anul trecut, am vizitat expozitia columbofila, organizata de Asociatia Columbofila Suceava. In cadrul expozitiei am avut placerea de a face cunostinta cu domnul Tertes Mihai. Tot atunci am avut ocazia sa vizitez si crescatoria dansului. Crescatoria era una simpla nu foarte mare cu instalatii simple fara prea multe complicatii. In compartimentul de matca la momentul vizitei mele, avea daca nu ma insel 2 sau 3 perechi de reproducatori. Lotul de zbor era format in mare parte din tineret. Ceea ce ma facut sa raman surprins, era faptul ca aveau aceleasi caractere exterioare. Mai tarziu am aflat ca toata crescatoria lui, avea la baza doar 1-2 porumbei.

Pentru mine Crescatoria Tertes Mihai ramane un mister. Spun asta pentru ca la cate crescatorii de porumbei am fost, aceasta a avut cel mai redus numar de porumbei, dar tot odata foare multi porumbei cu normele facute, o parte din acestia erau prezenti si in expozitia din Suceava dar si in cadrul expozitiilor nationale anuale.

O crescatorie mica cu un suflet MARE.

Categorii: In vizita la marii campioni | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

