Despre alimentatia porumbeilor

CONCURS:

40% porumb

20% mazare

18% grau

8% floare

3% orez

2% canepa

2% mei

2 % sorg

2% orzoaica

2% in

1% rapita

DIETIC

35% orzoaica

20% grau

10%orez

10% sorg

10% floare

10%mei

5%porumb

NAPARLIRE

35% porumb

15% grau

20% mazare

12% floare

2% orez

1% canepa

3% mei

3% rapit

2% sorg

5% orzoaica

2% in

REPRODUCERE

30% porumb

25% mazare

15% grau

10% floare

5% mei

5% orzoaica

2% orez

2% rapita

2% canepa

2% sorg

DE IARNA

35% orzoaica

30% porumb

10% mazare

8%grau

8%sorg

5%floare

2%orez

2%mei

Share this:

Categorii: Alimentatia la porumbei | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

